Blog untuk mempratikkan Hukum Tarikan

Home Top Ad

Law Of Attraction Kenapa Gagal ? Saat anda berfikir untuk mewujudkan segala impian anda . cuba anda amati adakah makanisme yg bekerja di ota...

Kenapa LOA Gagal

Law Of Attraction Kenapa Gagal ?

Saat anda berfikir untuk mewujudkan segala impian anda . cuba anda amati adakah makanisme yg bekerja di otak anda. Anda amati dengan jelas .

1. Otak sedang berfikir.
2. Ada Aku yg mengamati setiap aktiviti pemikiran yang ada dalam otak anda. Aku adalah sebuah kesedaran yang menggunakan otak sebagai alat untuk mengalami pengalaman hidup. terserah anda untuk memberi apa apa nama pada Aku. Nama hanya lah sebuah konsep yg anda berikan.

Lebih jelas lagi . Aku bekerja melalui pengalaman sedangkan minda anda bekerja melalui persangka atau sangkaan ( Persepsi ) .... masih keliru...???

Contoh : Belajar tentang Seks anda harus mengalami pengalaman make love , bukan membuat persepsi tentang apa itu seks he he he.....hah faham atau faham ?

Ok jelas. Saat otak sedang berfikir untuk mencari solusi otak menghasilkan wave atau gelombang untuk selaraskan fikiran dan meterial yang anda fokus.

Jika anda berfikir terus menerus aktiviti ini akan menimbulkan kemelekatan yang sangat luas biasa di minda. Aktiviti ini akan menanamkan belief System dalam minda anda. Ini akan mencorakan tindakan apa yang anda percaya.

Selagi anda tidak melepaskan atau "let go" ikhlas & Pasrah gelombang tersebut hanya bermain di lapisan Consious min anda . Anda harus melepaskan belief yg pegang agar wave tersebut dapat di lepaskan kepada target yg anda ciptakan dan anda percaya ia akan jadi kenyataan.

Bukan anda yg mengatur who ? What ? Where ? when ? Why ? dan How . Tapi aku yang mengamati kerana Aku bukan objek. Aku adalah subjek , aku ada mengamati proses berfikir ada di sini dan ada di mana mana.

jika aku ada di sini....anda pergi kesana aku juga ada di sana. Tapi belum tentu apabila anda ada di sana proses berfikir ada di sana. ia pasti berubah dan mengadaptasikan dengan persekitaran. sedangkan aku hanya mengamati proses pemikiran anda.

Kemelekatan kepada keinginan yg melampau di tambah lagi dengan visual, arfimasi dan lain lain. Sifat wave apabila ada 2 - 20 wave yg sama akan saling delete antara satu sama lain. Sebagai contoh : jika satu wave dengan jarak kelajuan yang sama di hasilkan dari sumber yang sama akan saling bertemu.

saling bertemu dengan jarak dan kelajuan yg sama akan menghasilkan zero atau kematian gelombang. Inilah alasanya ilmiah kenapa LOA tidak bekerja pada 80% responden yang terlibat .

Bukan wave yg harus anda perhatikan atau ubah. Tapi pada aku yang mengamati proses pemikiran yang anda tanamkan pada minda anda harus mengambil proses berfikir. bukan 2 realiti yg saling bertentangan yg wujud dalam diri anda.

Antara keinginan dan pencapaian...

semoga anda tidak faham apa yg saya tulis pada malam ini. 
bagi anda yg faham sila komen Nak ...

jika banyak yg nak sy tulis lagi supaya lebih faham dan lihat keajaiban berlaku dalam hidup anda .




sila komen Nak , like dan share









Sila klik :
sila Share link

Semuanya terjawab dalam Channel ini... 
Sila menikmati dengan Bahagia.
Sila Komen Nak

Jom Join Bersama saya

"Siapa tau mungkin ini adalah jawapan dari Doa anda"

0 comentários: